Aktuality
Termíny štátnych skúšok
Magisterské štátne skúšky: 27. - 28. máj 2025
Bakalárske štátne skúšky: 3. - 4. jún 2025
Jesenný termín: 25. august 2025
Prajeme vám veľa šťastia!
Deň otvorených dverí na KaMaKo! Už 25.1.2025
Deň otvorených dverí na Katedre marketingovej komunikácie FiF UK
Príďte zažiť atmosféru, ktorá definuje štúdium na Katedre marketingovej komunikácie FiF UK! Ak vás láka svet kreativity, marketingu a reklamy, toto je príležitosť zistiť, čo všetko vám môžeme ponúknuť.
Program:
10:00 – 11:00
Prečo študovať na FiF UK?
Diskusia v Moyzesovej sieni, kde sa stretnete s dekanom fakulty, prodekanmi, vedúcim študijného oddelenia, zástupcom študentstva a úspešnou absolventkou. Zistíte, čím je FiF UK výnimočná a prečo je to tá správna voľba pre vašu budúcnosť.
11:15 – 14:00
Hlavný program Katedry marketingovej komunikácie sa bude konať na Štúrovej 9 (1. poschodie):
-Prezentácia študijného programu – Zoznámte sa s obsahom štúdia, našimi projektmi a spoluprácou s praxou (študentská reklamná agentúra, ADMA, ADC).
-Informácie o prijímacom konaní – Všetko o SCIO testoch, talentových skúškach a pregraduálnom kurze.
-Videoukážky študentských prác – Nahliadnite do kreatívneho sveta našich študentov.
-Život na katedre – Dozviete sa viac o našich tradíciách, ako je KAMAKO Bál, a o študentskom živote na katedre.
Sprievodný program
-Stretnutie so študentmi a absolventmi – Otvorená diskusia, kde sa môžete pýtať čokoľvek. Možnosť diskutovať s Dr. Danielou Vunhu a internou doktorandkou Mgr. Magdalénou Mihálovou
Kto sa na vás teší?
Prof. Pavol Kita, doc. Milan Banyar, Dr. Peter Rajčák, Mgr. Magdaléna Mihálová a Dr. Daniela Vunhu – náš odborný tím, ktorý vám rád odpovie na všetky otázky.
Príďte spoznať, ako vyzerá štúdium na KAMAKO a prečo môže byť práve naša katedra tým správnym krokom k vašej úspešnej kariére!
Zomrel náš zakladateľ, náš motor, náš kovboj marketingovej komunikácie prof. Horňák
Táto informácia síce nie je nová, ale navždy bude aktuálna.
S veľkým smútkom vám oznamujeme, že dňa 7.6.2023 nás navždy opustil náš garant, náš otec marketingovej komunikácie, náš zakladateľ prof. Pavel Horňák.
Celá katedra sme mu vďační za všetko, čo pre nás spravil a už teraz nám nesmierne chýba.
Odpočívaj v pokoji, náš milovaný Pali.
Pavel Horňák, velikán slovenskej reklamy
Pavel Horňák absolvoval žurnalistiku na Filozofickej fakulte UK v Bratislave v roku 1978. Ďalšie roky pôsobil na tejto katedre, kde sa v roku 1979 začala vyučovať propagácia. Samostatné štúdium tohto odboru vzniklo až v roku 1990 a bolo prvé a jediné svojho druhu v Československu. V roku 1996 založil Pavel Horňák katedru propagácie, ktorá sa oddelila z katedry žurnalistiky. V roku 2002 sa premenovala na katedru marketingovej komunikácie. Katedra ponúka štúdium zamerané na reklamu, PR a marketingovú komunikáciu v médiách.
Pavel Horňák sa výskumne zaoberal teóriou marketingovej komunikácie, históriou reklamy, etikou reklamy a tvorbou reklamných prostriedkov. Vyučoval teóriu marketingovej komunikácie, históriu a etiku reklamy. Bol členom odborných porôt na reklamných festivaloch a oceneniach doma i v zahraničí.
Bol tiež zakladajúcim členom Českej spoločnosti pre propagáciu a PR, Moravskosliezskej spoločnosti pre propagáciu a PR, prezidentom Slovenskej spoločnosti pre propagáciu, zakladajúcim členom Rady pre reklamu SR, ako aj Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu SR, prezidentom Slovenskej spoločnosti pre propagáciu a autorom prvého kódexu reklamnej etiky.
Okrem výučby na Filozofickej fakulty UK učil aj na Ústave marketingových komunikácií Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati v Zlíně.