Výsledky projektu
V rámci projektu BELONG sme pracovali na týchto aktivitách:
- prieskum medzi študentstvom a vyučujúcimi týkajúci sa ich pocitu prináležania k inštitúcii a duševného zdravia;
- AJ text prieskumu študentstvo
- AJ text prieskumu zamestnanci/kyne
- zmapovanie súčasného stavu well-beingu a inkluzívnosti, a to u študentstva ako aj vyučujúcich;
- akčný plán, ako zlepšiť well-being u študentstva aj vyučujúcich a inkluzívnosť vo vyučovaní;
- kurikulum kurzu o inkluzívnom vzdelávaní a jeho pilotná realizácia
- kurikulum kurzu profesionálneho písania a komunikácie so zamestnávateľmi a jeho overenia u dvom skupin účastníkov a účastníčok;
- správa mapujúca aktivity na podporu duševného zdravia na partnerských univerzitách
- štúdia Early career researchers’ (dis)trust, sense of belonging, and career prospects
- stratégia ako komunikovať o otázkach well-beingu, duševného zdravia a inkluzívnosti;
- voľne prístupný portál o inkluzívnom vzdelávaní na vysokej škole.
Mapovanie well-beingu, duševného zdravia a inkluzívnosti prebehlo na jeseň a v zime 2022-23, na základe dotazníkového prieskumu, fokusových skupín a interview s expertmi. Výsledky výskumu sme zhrnuli v tejto infografike.