Výsledky projektu

V rámci projektu BELONG pracujeme na týchto aktivitách:

 

  • prieskum medzi študentstvom a vyučujúcimi týkajúci sa ich pocitu prináležania k inštitúcii a duševného zdravia;
  • zmapovanie súčasného stavu well-beingu a inkluzívnosti, a to u študentstva ako aj vyučujúcich;  
  • akčný plán, ako zlepšiť well-being u študentstva aj vyučujúcich a inkluzívnosť vo vyučovaní;
  • kurikulum kurzu o inkluzívnom vzdelávaní a jeho pilotná realizácia
  • kurikulum magisterského kurzu profesionálneho písania a komunikácie so zamestnávateľmi a jeho overenia u dvom skupin účastníkov a účastníčok;
  • štyri štúdie, ktoré vyhodnotia výsledky našich aktivít;
  • stratégia ako komunikovať o otázkach well-beingu, duševného zdravia a inkluzívnosti;
  • voľne prístupný portál o inkluzívnom vyučovaní na vysokej škole.

Mapovanie well-beingu, duševného zdravia a inkluzívnosti prebehlo na jeseň a v zime 2022-23, na základe dotazníkového prieskumu, fokusových skupín a interview s expertmi. Výsledky výskumu sme zhrnuli v tejto infografike.

Prvých päť výstupov, ktoré sme pripravili v polovici realizácie projektu, sme zaslali finacujúcej agentúre ako súčasť priebežnej správy projektu. Čiastkové výsledky zverejníme na tejto stránke a v akademických publikáciách.