Paedagogica, roč. 18 (2006)
Zborník Paedagogica, roč. 18, 2006, ISBN 80-223-2189-3
Všeobecná a špecifická predmetová didaktika: Nové výzvy spolupráce a vzájomného porozumievania
Švec Štefan, str. 7 – 74
Benčatová Ľudmila , str. 75 – 84
Didaktika slovenčiny ako cudzieho jazyka
Pekarovičová Jana, str. 85 – 97
K vyučovaniu gramatiky slovenčiny ako cudzieho jazyka
Žigová Ľudmila, str. 98 – 105
Koncepcia dištančného štúdia slovenčiny ako cudzieho jazyka
Palcútová Michaela, str. 106 – 113
K didaktike literárnej výchovy na základnej a strednej škole
Lapitka Marián, str. 114 – 126
Pohľad študentov na učiteľskú prípravu na výučbu slovenskej literatúry
Krčméryová Eleonóra, str. 127 – 130
Miesto odborovej didaktiky pri príprave budúcich učiteľov cudzích jazykov
Tandlichová Eva, str. 131 – 142
Straková Zuzana, str. 143 – 150
Literárny text ako súčasť výučby ruského jazyka ako cudzieho jazyka
Kovačicová Oľga, str. 151 – 162
Kurz maďarského jazyka a literatúry na slovenských stredných školách s vyučovacím jazykom maďarským
Simon Szabolcs, Misadová Katarína, str. 163 – 176
K niektorým didaktickým a metodickým problémom tvorby učebníc dejepisu
Kratochvíl Viliam, str. 177 – 189
Charakteristika kurzu didaktiky estetiky
Nagyová Klaudia, str. 190 – 200
Problematika odborovej didaktiky knižničnej a informačnej vedy
Matthaeidesová Marta, str. 201 – 219
Koncepcia didaktiky pedagogiky pre stredoškolských učiteľov
Bazáliková Janka, str. 220 – 225
Odporúčania pre rozvoj praxe a teórie odborových didaktík
Švec Štefan, Bazáliková Janka, str. 226 - 228