Paedagogica, roč. 19 (2007)
Zborník Paedagogica, roč. 19, 2007, ISBN 978-80-223-2381-9
Trendy v rozvoji inštitucionálnej predškolskej výchovy a vzdelávania v Európe
Baďuríková Zita, str. 7 – 22
Vývinové tendencie a trendy pedagogickej diagnostiky v 20. storočí v Čechách
Kompolt Pavol, str. 23 – 40
Filozofia výchovy Martina Bubera
Krankus Milan, str. 41 – 50
Osvetová a ľudovovýchovná činnosť na Školskom referáte pod Štefánkovým vedením
Marks Igor, str. 51 – 60
Matulčíková Mária, str. 61 – 76
Škola otvorená pre spoluprácu a rozvíjajúca výchovné kompetencie rodičov
Potočárová Mária, str. 77 – 88
Taxonómia troch domén výchovy – edukácie
Švec Štefan, str. 89 – 126
Základné tendencie vývoja teórie školy v 20. storočí
Timková Bibiána, str. 127 – 142
Axiologicko-etické aspekty kultivácie osobnosti v európskom kontexte
Žilínek Martin, str. 143 – 161