Paedagogica, roč. 17 (2005)
Zborník Paedagogica, roč. 17, 2005, ISBN 80-223-2026-9
Inovácie v stratégiách edukačných reforiem v USA a SNR (od 80. rokov po súčasnosť)
Matulčíková Mária, str. 7 – 26
Predmetová (odborová) didaktika ako študijný a vedný odbor v systémovo-štruktúrovanom kontexte
Švec Štefan, str. 27 – 40
Podmienky, proces a stratégie pedagogického diagnostikovania
Kompolt Pavol, str. 41 – 68
Pozorovanie výchovno- vyučovacieho procesu a jeho analýza
Sejčová Ľuboslava, str. 69 – 82
Étos a multidimenzionálna spoločnosť
Žilínek Martin, str. 83 – 100
Postavenie výchovy v čase mimo vyučovania - výchovy vo voľnom čase v systéme informálnej edukácie
Kratochvílová Emília, str. 101 – 110
Potočárová Mária, str. 111 – 126
Jan Amos Komenský, tvorca školských divadelných hier
Pšenák Jozef, str. 127 – 138
Zameranie diplomových prác z pedagogiky a psychológie na Prírodovedeckej fakulte UK v Bratislave
Gnoth Milan, Veselovský Milan, str. 139 - 143