Paedagogica, roč. 13 (1995)
Zborník Paedagogica, roč. 13, 1995, ISBN 80-223-0927-3
Historické premeny poňatí didaktiky. Od J.A. Komenského po súčasnosť
Švec Štefan, str. 9 -60
Vyučovacie metódy a ich vzťah k základným činiteľom procesu vzdelávania na vysokých školách
Prusáková Viera, str. 61 – 70
Video a jeho možnosti využitia na vysokej škole
Janus Henrich, str. 71 – 82
K problematike odbornej praxe na vysokej škole
Fulková Emília, str. 83 – 100
Konôpka Jozef, str. 101 – 118
Diferenciácia vo vyučovaní telesnej výchovy oslabených vysokoškoláčok
Ewiaková Apolónia, str. 119 – 140
Ručné práce výchovné koncom I. republiky na stredných školách
Gnoth Milan, str. 141 – 154
Trnavská univerzita v dejinách slovenského vysokého školstva
Pšenák Jozef, str. 155 – 174
Matulčík Július, str. 175 – 192
Ružarovský Ignác, str. 193 - 220