Filozofická fakultaUniverzita Komenského v Bratislave

SEMINÁR O UDRŽATEĽNEJ SPOTREBE V POSTPANDEMICKEJ EKONOMIKE

V dňoch 9. až 10. októbra 2024 sa na Univerzite Jana Evangelistu Purkyně v Ústí nad Labem uskutočnil odborný seminár k projektu „Udržateľná spotreba obyvateľstva v postpandemickej ekonomike. Perspektíva troch krajín“. Na podujatí sa zúčastnil aj profesor Pavol Kita z Katedry marketingovej komunikácie FiF UK.


06. 11. 2024 17.06 hod.

Seminár prilákal vedecké pracovníčky a pracovníkov z Českej republiky, Poľska a Slovenska, ktorí si vymenili názory na rôzne aspekty udržateľnej spotreby, od nových trendov v spotrebiteľskom správaní po vplyv globálnych zmien na trhy s kávou a čajom.

Profesora Pavla Kitu z Katedry marketingovej komunikácie FiF UK počas podujatia oficiálne vymenovali za člena vedeckej rady Coffee and Tea Marketing Journal (C&TMJ), časopisu medzinárodnej neziskovej organizácie The Coffee and Tea Market Research Institute. Inštitúcia vznikla pred dvoma rokmi s cieľom vykonávať vedecký výskum, propagovať poznatky a integrovať vedecké, výskumné a obchodné prostredie týkajúce sa trhu s potravinami a nápojmi, najmä trhu s kávou a čajom.

Diskusie, ktoré sa odohrali v priebehu podujatia, poskytli podnety pre ďalšiu vedeckú spoluprácu a môžu viesť k rozvoju nových spoločných výskumných projektov.

Článok o podujatí na webovej stránke The Coffee and Tea Market Research Institute.