Univerzitný email a Office 365

Ako sa prihlásim do univerzitného emailu v Office 365?

Prihlásenie do univerzitného e-mailu zo zahraničia

Aká je moja e-mailová adresa?

Čo všetko ešte ponúka balík Office 365? Ako sa k tomu dostanem?

Nahlasovanie spamu a phishingu

Kontrola prichadzajúcich správ na UK prechádza viacerými kontrolnými mechanizmami. Ak napriek tomu zaevidujete v svojom INBOXe nevyžiadaný mail použite prosím v emailovom klientovi  doplnok „Report Message“ v slovenskej verzii „Nahlásiť správu“.

Doplnok je dostupný v desktopovej aj webovej verzii Outlooku a aj v niektorých verziách Androidu a IOS. Tlačidlo možno nájsť na hlavnom paneli v sekcii „Domov“, alebo pri webovej verzi Outlooku v troch bodkách pod konkrétnou správou.

Nahlásené maily sú poslané do Microsoftu, kde ich po analýze môžu zakomponovať do filtračných mechanizmov. 

Pomocou doplnku možno nahlásiť 3 kategórie:

  1. Spam (Nevyžiadaná pošta) – nahlasovanie pomáha zdokonaliť filtre rozlišujúce nechcené správy od tých, ktoré chcete dostávať
  2. Phishing (Neoprávnené získanie údajov) – nahlasovanie pomáha zdokonaliť filtre používané na vašu ochranu pred e-mailami, ktoré vám ohrozujú súkromie a bezpečnosť
  3. Not Junk (Nie je nevyžiadané) – nahlasovanie správ, ktoré boli omylom označené ako nechcené pomáha zdokonaliť filtre na zobrazovanie správ, ktoré chcete
Tlačidlo Nahlásiť správu v Outlooku na PC
Tlačidlo Nahlásiť správu v Outlooku na PC
Tlačidlo Nevyžiadaná pošta vo webovej verzii Outlooku
Tlačidlo Nevyžiadaná pošta vo webovej verzii Outlooku