Acta Andragogica, roč. 1 (2008)
Zborník Acta Andragogica, roč. 1, 2008, ISBN 978-80-89142-14-9
K vymedzeniu systemizácie druhov a foriem andragogického pôsobenia – úvod do diskusie
Rozália Čornaničová, str. 9 – 16
Systemizácia druhov a foriem andragogického pôsobenia v subsystéme profesijná andragogika
Viera Prusáková, str. 17 – 28
Ďalšie profesijné vzdelávanie a jeho druhy a formy
Andrej Kováč, str. 29 – 40
Druhy a formy ďalšieho profesijného vzdelávania – empirické podnety
Dagmar Kazanková, str. 41 – 46
Druhy a formy v kultúrnej andragogike
Miroslav Krystoň, str. 47 – 50
Niektoré aspekty vybraných foriem a druhov kultúrno-výchovnej činnosti – námet do diskusie
Eva Denciová, str. 51 – 62
Andragogické a sociálno-andragogické poradenstvo v kontexte celoživotného učenia sa a vzdelávania
Mária Machalová, str. 63 – 70
Východiská k druhom a formám sociálno-edukačného pôsobenia
Lea Šírová, str. 71 – 80
Edukácia seniorov – druhy andragogického pôsobenia
Rozália Čornaničová, str. 81 – 88
Diagnostika a hodnotenie v edukácii dospelých
Július Matulčík, str. 89 – 102
Usústavňovanie andragogického poznania
Štefan Švec, str. 103 – 112
Osobitosti druhov a foriem vzdelávania v zdravotníctve
Petronela Lauková, str. 113 – 118
Informačné a komunikačné technológie v dištančnom vzdelávaní
Andrea Kovalčíková, str. 119 – 126
Dištančné vzdelávanie v roli strategickej formy andragogického pôsobenia
Elena Malíková, str. 127 – 134
Učící se organizace v systému celoživotního vzdělávání
Zdeněk Šigut, str. 135 – 140
Tvorivé dielne ako vzdelávacia forma kultivácie záujmu
Ľubomír Raši, str. 141 – 144
Boccalariho koncepcia riadenia a rozvoja ľudských zdrojov
Marián Štermenský, str. 145 – 150
Veronika Vasilová, str. 151 - 157