Filozofická fakultaUniverzita Komenského v Bratislave

Magisterský stupeň

Magisterský stupeň

Študijný program:  Marketingová komunikácia
Študijný odbor: 23. mediálne a komunikačné štúdiá
Stupeň štúdia: magisterské
Forma štúdia: denné

Štandardná dĺžka štúdia: 2 roky
Udeľovaný akademický titul: Magister (Mgr.)


V študijnom programe je možné vykonať rigoróznu skúšku a získať titul PhDr. - Pravidlá na vykonávanie rigoróznych skúšok určuje Opatrenie rektora UK č. 2/2002 (5e).

Profil absolventa

Absolvent druhého stupňa programu marketingovej komunikácie je schopný zastávať post riadiaceho pracovníka v oblasti marketingovej komunikácie , t. j. v reklamnej agentúre, PR agentúre a pod.

Absolvent štúdia má na vysokej úrovni ovládať nielen proces tvorby propagačného prostriedku, ale i kampane marketingovej komunikácie komplexne. Získava základy odbornosti príbuzných disciplín (psychológia, sociológia, lingvistika, ekonómia...).

Absolvent magisterského štúdia  navrhuje a realizuje rozsiahle marketingovo komunikačné riešenia, vykonáva výskum s vysokou mierou tvorivosti a samostatnosti. Dokáže riadiť tímy pracovníkov v oblasti MK, samostatne pripravovať veľké projekty a prevziať zodpovednosť za komplexné riešenia v oblasti integrovanej marketingovej komunikácie. 


Podmienkou pre uchádzanie sa o magisterské štúdium je úspešné ukončenie bakalárskeho študijného programu marketingová komunikácia.

Teoretické vedomosti

Absolvent programu MK
v riadení tímov v oblasti MK:
- používa moderné metódy a prostriedky,
- tvorivo aplikuje získané poznatky v praxi,
- pri výskume, tvorbe projektov a realizácii marketinovo-komunikačných aktivít nachádza a prezentuje vlastné riešenia problémov,

- problémy MK vie kriticky posudzovať v širokom sociálnom, ekonomickom a kultúrnom kontexte.

Praktické schopnosti a zručnosti

Absolvent MK získa schopnosť
 analyzovať  komunikačný proces z hľadiska jeho uplatnenia v MK
, implementovať a realizovať komplexné riešenia integrovanej marketingovej komunikácie,
 riadiť zmeny procesov marketingových aktivít z hľadiska najnovších trendov vývoja komunikačných techník a technológií.

Doplňujúce vedomosti, schopnosti a zručnosti

Absolvent MK dokáže
:
- ako vedúci tímu, resp. jeho člen pracovať nielen tvorivo, ale aj efektívne,

- získané poznatky využívať i rozvíjať vo svojom vlastnom profesionálnom raste,

- kontinuálne sledovať posledný vývoj v oblasti MK,

- aplikovať a presadzovať profesionálne praktiky v súlade s právnymi a etickými normami.