Bakalársky stupeň

Bakalársky stupeň

Študijný program: Marketingová komunikácia
Študijný odbor: 23. mediálne a komunikačné štúdiá
Stupeň štúdia: bakalárske
Forma štúdia: denné

Štandardná dĺžka štúdia: 3 roky

Udeľovaný akademický titul: Bakalár (Bc.)



 

Profil absolventa

Výkonný a tvorivý pracovník marketingovej komunikácie (MK) získané teoretické a praktické poznatky tvorivo aplikuje v komerčnej oblasti, vo sfére tretieho sektora a sociálneho marketingu. Problémy v jednotlivých oblastiach marketingovej kampane samostatne rieši, resp. pracuje na obsahovej i formálnej stránke propagačných prostriedkov. Profesionálne komunikuje s manažérmi, klientmi i odborníkmi z iných profesií.


Absolvent štúdia marketingovej komunikácie má znalosti z oblasti teórie marketingu, propagácie, reklamy, public relations, direct marketingu, sponzoringu a ďalších základných oblastí MK. Ovláda teóriu tvorby propagačných prostriedkov, teóriu i prax komunikácie s verejnosťou.


Absolvent má vďaka špecifickosti štúdia v oblasti marketingovej komunikácie uplatnenie:
a) v reklamných agentúrach,

b) v oddeleniach pre styk s verejnosťou,

c) vo verejných, štátnych a politických inštitúciách,

d) v mediálnych agentúrach, vo firmách, v masmédiách, v oblasti výstavníctva a pod.


 

Teoretické vedomosti

Absolvent marketingovej komunikácie
 získa informácie o súčasnom stave marketingovej komunikácie vo svete i v našej republike v prepojení na ekonomickú situáciu SR.

Ovláda základy z oblasti jazykovej kultúry, psychológie, sociológie a aplikuje ich na oblasť marketingovej komunikácie.
Oboznámi sa so základnými právnymi a etickými normami v uvedenej oblasti.

 

Praktické schopnosti a zručnosti

Absolvent marketingovej komunikácie získa schopnosť:
- navrhovať a realizovať marketingovo-komunikačné aktivity,

- komunikovať s verejnosťou a jej jednotlivými skupinami,
- ovládať jazyk a štýl potrebný pre prácu reklamného textára,
- kreatívne pracovať pri tvorbe propagačných prostriedkov.

Doplňujúce vedomosti, schopnosti a zručnosti

Absolvent marketingovej komunikácie dokáže:

- pracovať efektívne ako člen tvorivého tímu kampane MK,
- akceptovať súčasné právne a etické normy v oblasti MK,

- udržiavať kontakt s  vývojom MK a pokračovať vo svojom profesionálnom raste.